Home
Вход

Sharp

Sharp

Корпорация Шарп – лидер в области создания инноваций, производства ЖК панелей, разработки солнечных батарей и электронных компонентов для оптоэлектроники, инфракрасных элементов и карт флеш - памяти. В бизнесе мы руководствуемся принципом «Честность и креативность» и стремимся создавать продукцию на благо развития общества, применяя передовые технологии. В результате, мы не только производим уникальные, инновационные продукты в соответствии с нашим девизом: "Мы создаем продукцию, которую захотят повторить конкуренты», но и способствуем развитию нового стиля жизни XXI века!"
Logo and Tagline Combinations. Sharp corporate brand advertising will be used to launch and reinforce the concept of “be sharp”. This is the only
instance where “be sharp” will be used as part of the central message of the ad. However, the “be sharp” concept
will be reinforced at product level and local level by its usage as the new Sharp tagline. The “be sharp” tagline replaces
all usage of “From Sharp Minds, Come Sharp Products” tagline.
The Sharp logo and “be sharp” tagline should be used in all communication materials, including collateral, point of
purchase, trade show/event graphics, video, film and interactive. The registered mark (®) must always accompany
the Sharp logo and the trademark (™) must always accompany the “be sharp” tagline.
Combination Logo: Background Guidelines. The “SHARP/be sharp” logo can only be used on white, grey (40% of black or less), and black.
When treating “SHARP/be sharp” logo in black, the word “sharp” and divider line should appear as 40% of black. All
other elements print 100% black.
Colors for the Digital Sharp Logo. The SHARP and “Sharp/be sharp” colors are specified by using RGB values in 24-bit color. The RGB values specified
are for standard colors contained in the 8-bit system color palettes of Windows® and Macintosh® computers and can
also used in 256-color display mode.